HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

AFP és a 17. hét

2013.10.19. 09:50 *baboka*

Egyszerre levették azt a vért, amit a háziorvosom kért meg az AFP-set is. Igaz, a nővér elég ocsmányul lehordott, hogy nem tudom tökéletesen, hány hetes és napos vagyok, de percre pontosan ááám! Hétfőn meg is lett az eredmény, persze azonnal nyakamba vettem a google-t, hogy akkor most melyik érték mit is jelent…alaposan parába sikerült hoznom magam, mert az első AFP érték alacsony a fórumozók szerint, viszont a MoM korrigált benne van a tartományban.

Hát, tényleg mellőzni kell az internetes véleményeket…

17-én végre mentem a nődokihoz, UH, és hát ott láttam az én csöppemet, aki már nem is olyan csöpp, mert 13 cm! Alapos méregetések után papírra került, hogy az érvényes protokoll szerinti vizsgálat szerint nincs normálistól való eltérés…micsoda öröm, de tényleg. Az AFP-re meg azt mondta, ne akarjak a jónál is jobb eredményt. Megnyugvás. Sajnos nem tudta a doki megmondani a nemét, merthogy Gurulyka a lábai közé vette a köldökzsinór-gombolyagot. Szimi szerint a lányok ilyen sejtelmesek. Kata szerint az ő kislánya is pont így feküdt, mint az én gyerekem…khhmm..azért erőteljesen bízom abban, hogy fiú. Vagyis nem! Abban, hogy egészséges és minden rendben lesz! Azt csak nagyon szeretném, hogy fiú legyen…-majd egy másik posztban írok arról, miért annyira fiúra vagyok kalibrálva- Mindenesetre hatalmas lett volna, ha Hedvig napján kiderült volna, hogy Hedvigünk lesz.

A következő lépcső a terheléses vércukor vizsgálat, amit nálam a szokásosnál előbb kell megcsinálni a múlt miatt…28-án mehetek, fél citrommal. Na ebből is botrány volt, mert kérdezi a doki, megvan-e a cukros vérvétel eredménye…mondom, nincs, mert azt mondta a labor, a doktor úrnak kell felírnia a glükózt. Kiborult a bili, felhívta a betegjogi képviselőt, hogy ugyanmár ez jogos-e, hogy nem a kórház biztosítja a vizsgálathoz szükséges feltételeket, meg hogy talán legközelebb a tűt is nekünk kell vinni, és ezentúl csak akkor vizsgál meg ő is majd egy nőt, ha az hoz magával gumikesztyűt…nem az 50 Ft a lényeg, hanem az elv. Valószínű nem jogos, de a képviselő nem tudta kapásból megmondani, majd visszatelefonál…mindenesetre én egy recepttel távoztam, és mikor időpontot kértem, a laboros közölte, hogy nekem kell vinni a glükózt. Oké.  

Lényeg a lényeg: kis gurulyom már 17 hetes és makk egészséges. Lassan itt a félidő…és azt hiszem, érzem a mozgását…

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség baba vizsgálat mozgás UH AFP

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr766194927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása