HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

6 hetes kontroll babának és anyának

2014.05.22. 12:09 *baboka*

Voltunk csípőszűrőn Veszprémben, a doktornéni egy bűbáj, manónál ráncasszimmetriát állapított meg. Ahogy utánanéztem, arra jutottam, hogy kinövi és a doki is csak a tornát javasolta egyelőre. Úgyis megyünk majd UH-ra és a lelettel visszamegyünk az ortopédiára.
Továbbra is keservesen küzdünk a hasonfekvéssel, Máté meg egyre tovább bírja az üvöltést, pedig már én is kezdem látni, hogy elfekszi a kis fejét...tanácstalan vagyok. Megvárom, míg elalszik, átfordítom, de rögtön észreveszi és iszonyatos sírásban tör ki. Lassan már oldalt se viseli el a fekvést, úgyhogy fogalmam sincs mi legyen.

Én nem a kórházba mentem vissza kontrollra, hanem az sztk rendelésre, aki csinálta a terhesgondozást is. Már a zárójelentésemen látta, hogy nem volt komplett aki műtött. Megvizsgált, kézzel és UH-val is, mindent rendben talált. Rákszűrésre fél év múlva kell mennem. Kérdeztem, mikortól szedhetem újra a Metformint, kértem beutalót hormonos vérvételre, de azt mondta, még tök felesleges a gyógyszert is elkezdeni meg csapoltatni is magam, mert még tuti nem álltak vissza a hormonszintjeim, úgyhogy pár hónapot várni kell ezekkel. Amit lehet kezdeni, az a diéta és a torna.
Tornázni sajnos még nem tudtam nekiállni - még abban a fázisban vagyok, hogy ha alszik Máté, vagy alszom én is, vagy takarítok, vagy főzök, vagy vasalok, vagy tolom a babakocsit. A diéta megy már pár hete, de nyilván nem tudom tartani az időket, hogy 4 óránként egyek. Szerintem így sem eszem többet a 160 gramm CH-nál, de sajnos mozgás nélkül egy helyben toporgok, az itthonlétem alatt 2-3 kiló ment csak le.

4 komment

Címkék: orvos baba vizsgálat Diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr546194873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magány01 2014.05.22. 12:54:21

Szia, szoktalak olvasni, és gratulálok a kicsihez, tündéri baba. Nem szeretnék beleszólni a dolgokba, csak egy megjegyzésem, tanácsom lenne: én nem erőltetném nagyon ezt a hasra fordítást, ha kicsit nagyobb lesz és "mozog" (forog, mászik, stb.) visszaalakul a fejformája. Tapasztalatból mondom, mivel három gyermekem van. Igaz, ők már nagyok, de mindegyik háton feküdt, és semmi ilyen gond nem volt, sőt így jobban aludtak "magzatpózban" , szabadon fölhúzott térdekkel. Csak elmondtam, te döntöd el, hogyan tovább:) Minden jót kívánok:)

*baboka* 2014.05.22. 14:39:25

Szia magány01! Köszönöm, hogy olvasol. :)
Köszi a tanácsot, jó is, hogy írtad, így kicsit megnyugodtam, hogy nem olyan biztos az a kockafejű gyerek :) De te is láttad a tieidnél ilyen korban, hogy egy 3x3-mas területen hátul kicsit lapos volt a fejük?

lilaoo 2014.05.24. 07:43:32

Szia. Örülök, hogy rábukkantam megint a blogodra. Már kezdtem azt hinni, hogy a blogol után már nem folytatod sehol a blogolást. Sok boldogságot a picihez, olvaslak továbbra is! :)

*baboka* 2014.05.24. 11:07:29

Örülök, hogy velem maradsz ;)
süti beállítások módosítása