HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Nyügi babám

2014.08.25. 21:32 *baboka*

Elég nehéz napokat élünk, Máténak eljött az eddigi legnyűgösebb korszaka. :(

Sokszor a semmiből felsír, és biztos, hogy fáj valami, de hogy mi?! Múlt héten elvittük orvoshoz is, megállapította, hogy nincs megfázva, nem a foga, úgyhogy valószínűleg túl gyorsan fejlődik a mozgása és ezt az idegrendszerének fel kell dolgoznia. 
Megkaptuk a rettegett beutalót a fejlődésneurológiára, szeptember 3-án megyünk, és nagyon-nagyon bízunk benne, hogy nincs semmi baj. Dokinő szerint nincs, hiszen szépen fejlődik, sőt bizonyos dolgokban megelőzte már a korabelieket, de mivel fél cm a kutacsa és 2 hét alatt nem nőtt a fejkörfogata, ez a protokoll. 
Biztos ami tuti, bekentem párszor az ínyét a gyógyszertári kikevert ecsetelővel, hátha mégis az van a háttérben. A Dologél, jóformán egy nagy kupac kaki, semmire nem jó...így akarjon az ember gyógynövényes cuccoktól megoldást! 
Mindent rág (csak a rágókát nem), folyik a nyála, az ujjaival nyomogatja az ínyét, és nem olyan az étvágya mint eddig. És most sokat van kézben, muszáj, különben sír, könnyekkel. Nagyon szeret levegőn lenni, 1-2 hete nem viszem napi 2x, hanem csak 1x, de azt hiszem visszaszokunk rá. Imádja az alma-őszibarack kombót, főleg amit én csinálok, az üvegest is megeszi, de szerintem érzi a különbséget a friss és a konzerv között. :) Egyszer kapott meggyet barackkal, szerette, de kegyetlen napunk volt, fájt a poci...igen, meg kellett volna hámozni. A meggyet. A fagyasztott meggyet. Úgyhogy azt hiszem, havonta 1x kap majd. :) A tejpépet gyűlöli, fújja, köpködi és úgy csinál mikor a nyelvéhez ér, mintha megfulladni készülne tőle. Próbáltam már gyümölccsel, sűrűbbre, hígabbra, de sehogy sem megy. Nem erőltetem. Viszont a DM-es Abendbrei Keks-ből szerintem egy egész üveggel el tudna pusztítani, ha kapna. (de nem kap! :)  )
A napi elfogyasztott folyadékmennyiség 1,5-3 dl között mozog, de az ritka, inkább a 1,5. Ez babatea vagy olykor, ha nincs kéznél, csak felöntöm vízzel, míg érez kis ízét, megissza. :)
Mindkét oldalra biztosan fordul, hasról, hátról, mindenhogyan. Az égig tolja hason a kis popóját, lök magán egyet, és így halad centiről centire előre, vagy inkább hátra. :)
Az ágyon szívesebben elvan, mint a földön a játszószőnyegen, így azért elég rizikós bevállalni egy járókát, hogy nem is biztos, hogy ellesz benne, pedig az határozottan jót tenne a lakásnak, ha közben tudnék takarítani, főzni...
Sehol nem lehet már otthagyni, pelenkázás közben szinte polippá változik, egyik oldalon a mikiegér, másikon a pörgős macik foglalják le, hát győzze az ember öltöztetni! :)
És az aktuális kedvencek:
kedvencek_1.jpg

4 komment

Címkék: itthon baba gyerekorvos fog

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr766635591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veron980 2014.08.25. 22:40:30

Szia! Gratulálok a kisfiadhoz, tündéri! Kb. március óta olvasom a blogodat. Én is Szfváron szültem, csak én utánad 2 hónappal. Szintén nem akart megszületni a fiam, indították nekem is de én szerencsére megúsztam a császárt. A műtét már szóba került, de Gergely valószínűleg meghallotta ezt és ijedtében kibújt :-). Tulajdonképpen a blogod nekem egyfajta tanulmány is egyben, várom az írásaidat!

00lila 2014.08.27. 14:31:47

akármit is mondott az orvos, szerintem még is csak a foga lesz a gond, a leírtak alapján (rágás,nyál folyás, íny piszkálás, étvágytalanság) biztos vagyok benne, hogy ki fog bújni a fogacskája :) kisfiam is pont ezeket csinálta mielőtt kibújt az első foga, pedig az orvos szentül meg volt győződve, hogy túl fiatal még egy foghoz. ám a fogacska mégis kibújt :) kíváncsian várom nálatok mi lesz ebből!

*baboka* 2014.08.28. 10:52:15

@Veron980:
Szia! Köszi szépen és örülök, hogy olvasol! :)

*baboka* 2014.08.28. 10:53:12

@00lila:
Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :)
süti beállítások módosítása