HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

24.hét és sürgősségi dokilátogatás

2013.12.09. 12:23 *baboka*

A terheléses cukrom szerencsére jó lett, éhgyomri 4,1 és a 120 perces 4,7.

A többi értéket nem is nagyon figyeltem, csak másnap, de akkor aztán…láttam, minden középértéken van kb. de a vizeletnél a negatív helyett pozitív a nitrit. Gyors kutatómunka, mi a franc lehet ez, hozott ki finomabbnál finomabb dolgokat a google: vesemedence-gyulladás, húgyúti fertőzés, stb. Engem aztán nem érdekel, nekem mi bajom lehet, de a gyereknek ne legyen semmi! Felhívtam a háziorvost, háát ez valóban nem túl jó, de akkor biztos van fehérje meg fehérvérsejt is a vizeletben és menjek vissza sürgősen a nőgyógyászhoz mert ezt ki kell kezelni, addig se egyek fehérjét, húsokat és igyak többet. Hiába mondtam neki, hogy nincs szerencsére se fehérje, se vér, sőt a múltkori sok baktériumból is kevés lett, csak ez a fránya nitrit van…

Felhívtam a védőnőt is – na, ő annyira okos volt, hogy hátrakiabálva kérdezett meg valakit arról is, hogy „mitől lehet nitrit a vizeletbeeeee?????” – ú anyám, micsoda paréjság…

De szerinte is azonnal menjek vissza a nődokihoz és hivatkozzak rá ha kell, mert ez így nem maradhat.

Hát annyira felhúztam magam, sírva hívtam a kórházat, hogy kerítsenek nekem azonnal egy nőgyógyászt mert szörnyű lett a laborom…a recepciós csaj mindig olyan rendes velünk, (vittem is neki hálából egy csokit) és bár nem volt se előjegyzett időpont, se hely, de sürgősségivel be tudott hívatni.

A doki persze szemberöhögött, hogy ez nem jelent bajt, hiszen nézzem meg semmi fehérje meg egyéb sz@rságok nincsenek a vizeletben, csak igyak több folyadékot, érezzem jól magam, kellemes ünnepeket és 30-án találkozunk. Hmm. Jól beégtem.

A több folyadékot nem értem, eddig is legalább 4 litert megittam naponta, most meg kb. 6-ot, és abból 5 ásványvíz…nem csoda, ha 5-10 percenként pisi van. Vajon más kismama mennyit iszik? 

Szólj hozzá!

Címkék: para baba vérvétel

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr586194917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása