HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Angel sounds

2013.10.26. 14:09 *baboka*

Hiszem, hogy a kételyeket, félelmeket is ki kell magából írnia az embernek, hiszen nem csupán rózsaszín szirupból áll a terhesség.

Én nagyon para-mami vagyok. Annyira féltem ezt a kis életet, annyira szeretném minden rossztól megóvni, most is itt bent, mert ha kint lesz, már úgysem tudok annyira vigyázni rá, mint most, mikor ő és én egyek vagyunk.

Nagyon vártuk, nehezen jött, és semmi pénzért nem adnám. Féltem. Minap keresgéltem kismamás témában a neten, és nem emlékszem már milyen keresőszót írtam be, de…kiadott egy „angyalok szülei vagyunk” nevű oldalt. Nem tudtam megállni, hogy ne olvassak bele. Volt egy történet, második trimeszteres terhesség, anyukának nem volt semmilyen tünete, és a következő UH-n közölték vele, hogy a magzat kb.2-3 hete nem él már…

Fél órán belül már volt egy szívhanghallgató készülékem. Sajnálom, nagyon féltem! Ha ezzel nap mint nap meggyőződhetek arról, hogy minden oké odabent, akkor igenis megérte a használt árán is egy kisebb vagyont. Legelső használatnál megtaláltam, aztán meg nem…saját magamat döngöltem egyre mélyebbre az aggódás mocsarában. Fél napot végigsírtam, de a köldökzsinór ütemes pulzálása megvolt, ez adott erőt. Másnap, kipihenten, újra nekiláttam. Jól van. Sokat bokszol és szinte menekül a gép elől, pedig nem nyomom még olyan erősen se, mint az orvos. Nem szereti, ha zaklatják és jó sok helye van még bújócskázni, hiszen ha nem lenne a hasfalam is elég vastag (de az!!!), akkor ott van még a méhlepény is, ami szigeteli, szóval, nyugodtan bujdokolhat.Akárki akármit mond, nekem megérte, hogy hallhatom a gyerekem szívét.

 


 

2 komment

Címkék: para babafelszerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr486194924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilaoo 2013.10.26. 19:58:38

nekem is volt. imádtam, egy nap vagy 20x hallgattam picim szívverését :) a kedvenc dalom volt, és máig az is maradt :)

Hold-AnyuCica/WS 2013.10.28. 17:32:55

ezt a kütyüt arra találták ki, hogy megnyugtassa az anyukát, szóval nem kell bocsánatot kérned, hogy van neked :D ha anno megtehettem volna, én is vettem volna első babánál. sőt, mindenképp ajánlom a légzésfigyelőt is később, kétlaposat, én használt angelcare-t vettem, mindkét gyereknél volt egy éles riasztás, szóval megérte, de még mennyire... ilyen kütyük nagyon is hasznosak, elvégre azért találták fel őket, nem véletlenül. lehet, ha lesz hármaska, és már jobban leszünk anyagilag, kutatok egyet használtan én is, relax-zene pocakléttel, hm... ha nem lennék túl épp egy elég nehéz babaváráson, akkor már kezdene hiányozni, ahogy itt olvaslak :)
süti beállítások módosítása