HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Újabb tapasztalatok - internetes vásárlás

2014.07.16. 20:25 *baboka*

Most éppen OLX.

68-as rövidujjú body hiányunk volt, találtam, 5 db, 1500,- pénzért, plusz a posta 710,-. Az eladó már a bankszámláját is elküldte, hogy oda utaljam a 2210,- forintot. Kérdezem, hogy meg tudunk-e alkudni kerek 2000-ben? Válasz, hogy legyen 2100,- mert a postaköltség összegéről ő nem tehet, nem tud vele mit csinálni.
Erre én, hogy az rendben is van, de a bodyk árából engedhetnél összesen 210-et, vagyis darabonként 42 forintot. Válasz, hogy de az neki úgy nem éri meg!!!! (ezer felkiáltójellel) Megköszöntem udvariasan és másnap vettem helyben ugyanannyit, gyönyörűeket, postaköltség nélkül, 1000 forintért. A pesti illető még mindig hirdeti.
Szóval, van az úgy, hogy muszáj belemenni az alkuba az embernek, ha el akar adni valamit, ráadásul nem is olyan nagy összeget kértem. Az 1300 se lett volna rossz pénz, szerintem. Dehát ő tudja.
Mikor én adok el valami olyan kisrucit, amiről tudom hogy az életbe többet nem használjuk, és alkura kerül a sor, - nyilván nem ingyen adom, hisz nekem is meg kellett venni, de azért eddig mindig mindenkivel meg tudtam egyezni. 

Szólj hozzá!

Címkék: internet babafelszerelés babakellék

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr506514667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása