HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Zsuzska, álomfejtés és a 60.nap

2012.12.28. 19:24 *baboka*

Zs tegnap odasúgta, hogy már több, mint egy hete késik neki, pedig órát lehet igazítani az ő havijához. És puffad a hasa alja. És sose volt még ilyen.

Este csinált tesztet, de negatív lett, mondtam ne csüggedjen el, csináljon 3-4 nap múlva újra. Jaj Istenem, annyira jó helyre menne az a baba, annyira megérdemlik, annyira drukkolok…

Szimi rámírt, hogy azt álmodta, kismama vagyok…a durva az, hogy én is ezt álmodtam, igaz én elvetéltem álmomban, de vér és minden csúnyaság nélkül. Csak álltam és közöltem a tényt, hogy elvetéltem. Hmm. De nem szívet melengető érzés, mikor ugyanazon éjszakán, (majdnem) ugyanazt álmodod egy (majdnem) hasonló sorstárssal? De az! Bár próféta lenne, és valóra válna hamarosan az álmunk.

Egyébként ma töltöm a Norcolut óta eltelt 60.vérzésmentes napomat. Néha mintha éreznék lent ezt-azt, de csak nem akar megjönni a francba. De várok, várok, csinálom a diétát, és januárban visszamegyek a dokihoz.

Ja, és Szimi tanácsára regisztrálok a ciklus.hu-ra görbét. Hátha…

 

Szólj hozzá!

Címkék: álom menstruáció zsuzska

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr226194959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása