HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Mások

2012.09.21. 12:56 *baboka*

Érdekes dolog történt minap. Kolleganőkkel mentünk munka után hazafelé, köztünk az egyik kismamánk. Arról beszélgettünk, hogy ő speciel az a típus, aki ha rágondol, már teherbe is esik. Mondtam én erre (és minden rosszindulat nélkül), hogy bár többen lennének ilyenek, gondoltam itt ugye Zsuzskára. Néma csend, majd kezdték sorbavenni a következő 3-5 év kismamáit. Hát sehol se voltam.  Egyszerűen egyiküknek sem jutott eszükbe, hogy ééén gyereket is akarhatok.   Teljesen kiborított, nagyon rossul esett, hogy nem látják bennem az anyatípust. 

Mély gondolkodásba estem, hogy miért. A főnöknek másnap meséltem, próbáltam kis segítséget kérni tőle a megfejtéshez. Azt hiszem, jól megfogalmazta. Én olyan kis „hebrencs” vagyok a szemükben, sokkal komolytalanabbnak gondolnak még annál, minthogy esetleg én gyereket tervezzek. Aztán ott van az is, hogy én nem beszélek róla. Zsuzska és pár másik kolleganő is napi szinten emlegeti a babát, míg én mélyeket kussolok.

Nem hiszem, hogy ki kellene adnom ezt a kis titkomat, sőt, ha valaki rákérdez, kapásból rávágom, hogy „áá még nem, majd lesz”. Valahogy úgy vagyok vele, minek beszéljek egy még nem létező életről? Sőt, ha sikerül a projekt, akkor is saját titok marad terveim szerint 6-8-10 hétig biztosan.

Bolond vagyok??? 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr246194975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drumstick. 2012.09.21. 19:02:54

jaaj:D:D szerintem nem vagy bolond. a helyedben én is ezt tenném:) bizonyítani akarsz, véleményem szerint, és nagy meglepetés lesz nekik is ;)

HoldAnyuCica/WS 2012.09.22. 10:20:30

Tudod, hogy én hogy voltam ezzel. 2 évvel babavárás előtt mindig azt mondtam, majd milyen szép lesz a 2011 es karácsony, mert lesz egy 6 hetes babám... és sokan röhögtek, hogy várj, nem eszik olyan forrón, lehet, hogy nem sikerül, stb... én kitartottam az mellett, hogy így lesz, és kész. ha nem így lett volna, rázok magamon egyet, és más tervet készítek. Mikor ott álltunk a fa alatt a 6 hetessel, már senki sem kételkedett. Aztán mikor terveztük a tesót, mindig azt mondtam, majd a gyerekek így, a gyerekek úgy, sokan kérdezték is, hogy jön a tesó, azért a többesszám? Én meg vissza, hogy jön majd, valahol térben is időben, de ha beszélek róla, úgy érzem, könnyebben jön majd, mert természetes lesz, hiszen mi már úgy emlegetjük, mint valós személyt, holott csak a jövőképünkben él. Ő is jött elsőre :) Szóval ha mással nem is, de akiben megbízol, annak nyugodtan mesélj róla úgy, mint egy élő személyről, ez nem butaság, sima pszichológia.

baboka 2012.09.23. 10:18:04

Mindkettőtöknek igaza van... Talán attól tartok, hogy "előre iszok a medve bőrére", elkiabálom, ha beszélek róla.
süti beállítások módosítása