HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Én, a hős :-)

2012.08.31. 17:51 *baboka*

Igazán megérdemlem a dicséretet, ma a szokásos doboz (19 szál) cigi helyett CSAK 6-ot szívtam. Reggel 2-t, melóhelyen 2-t , hazafele egyet és itthon egyet. Létezik, hogy azóta nincs állandóan az a „rágyújthatnék”-érzésem, mióta döntöttünk??? Tudatalatti? Tudatfeletti? Végülis mindegy, minek hívjuk, lényeg, hogy ezt a mennyiséget kell tartani, aztán meg ezt is elhagyni. Abban teljesen biztos vagyok, hogy amint kapunk egy pozitív teszteredményt, a füsttől is menekülni fogok.

Itt ülök, eszegetem a kis joghurtomat, és arra gondolok, milyen jó lesz, mikor már látványos babapocival ülök majd itt a gépnél. És az utcán járni-kelni majd vele. Hűűűűű.

Olvasgattam sokat különböző babás, babavárós blogokat, oldalakat, és Uramatyám, micsoda jó dolog, hogy az ember így is tud már infot gyűjteni! Nem kell olyan messzire visszanyúlni az időben, elég 20-30 évet, mit tudtak a babavárók a részletekről? Amit az édesanyjuk, barátosnőjük, közelebbi rokon mesélt nekik. Amit pedig mesél az ember, az saját tapasztalat, szubjektivitás. Mindenkinél máshogy reagál a szervezet, így történhetett, hogy egy ismerősöm anno úgy várta a rókázós reggeleket, mint a Messiást, mert a munkatársa azt mondta, a hányás alap a terhességben, hát ő olyan szívesen hányt volna, de egyszer sem kellett neki egész várandóssága alatt.

Na és akkor arról, milyen vitaminokkal, egyebekkel segítem a mielőbbi babázást.

- szedem az Elevitet minden reggeli után

- délutánonként egy joghurtot megdúsítok szőlőmag-őrleménnyel, ez általában véve erősíti az immunrendszert, védi az ereket és rengeteg jó élettani hatással rendelkezik

- alapból sem iszom keveset, napi 2-2,5 liter simán lemegy, de most főleg ásványvízre koncentrálok, csökkentem a kólát és kávét is

- 2 naponta iszom egy 1000 mg C-vitamin és 500 mg Kalcium pezsgőtabletta kombót – bár ez babázás előtt is így volt

- Igyekszem kerülni a fájdalomcsillapítókat, bár ma már muszáj volt bevennem egy Advilt, így is hős vagyok, tegnap délután óta vártam, hogy csak elmúlik a fejfájásom…

Bözsi barátnőm mondta – ők most kezdik majd a harmadik lombikot -, hogy javasolták neki a méhpempő szedését, mert elősegíti a megtapadást. Arra gondoltam, hogy egy kis plusz vitaminként és megerősítésként én is elkezdeném enni ezt is.

Jaj annyi mindent, MINDENT megennék, meginnék, beszednék, bármit csinálnék, nem számít íz és állag, semmi sem, hogy gurulyka mielőbb beköltözzön és egészséges legyen.

Szólj hozzá!

Címkék: vitaminok

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr626194981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása