HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Újra itt a 10 hetessel

2014.06.13. 08:58 *baboka*

Lett volna miről annak idejében írnom, de sajnos a laptopunk megadta magát, így megint utólag kell pótolnom.

Matyika megkapta a 2 hónapos oltásokat, egyet a bal, egyet a jobb combba. Szegényem úgy visított, mint egy kismalac, hát itthon nem szoktuk szúrkálni. Apa jól el is bőgte ott magát, dehát valakinek agyban is ott kellett lennie, nekem a szív-rész itthon jutott, mikor lázasan nyüglődött szegényem. Le is mérték a védőben, egy hónap alatt 5 centit nőtt és a legfrissebb adatok szerint 5,80 kg körül jár. Nagyfiú.
Voltunk koponya, hasi és csípőultrahangon is, hála az égnek mindent rendben találtak, most ortopédia kontroll időpontra várunk. 
Az utóbbi napok nagy melegét nehezen viselte, 1-2 piros pötty is kijött rajta, hiába sokszor csak egy pelus volt rajta. 
Járt itt a védőnő, azt mondja, legalább 2 hónappal előrébb jár a fejlődésben a gyerek, mint mások, oldalra fordul, felhúzza magát ülésbe, pedig még nem kéne. Hát, most akkor nyomjam le a fejét?!? Meg hogy a kutacsa elég kicsi és valószínűleg gyorsabban csontosodik a koponya, mint kellene. Kérdezem, mi a teendő? Válasz:semmi, majd megmérik tanácsadáson. Akkor most mire menjek ezzel az infoval is, ha nincs vele teendő, és csak ráhozzák a frászt az emberre!?
Pelusban a 3-mas méretre váltottunk, és akármennyire igyekeztem meggyőzni magam, hogy vegyünk darabos olcsóbb pelenkát, (dada vagy hogyhíjják) a Pampers bevált, nem szívesen váltanék. Na igen, azt írja a csomagolás, 4-9 kg-ig. Máté a középmezőnyben van eszerint, és mégis nagy a combjainál, így előfordul 1-2x, hogy a pelenkázás ruhacserés egyben. 
Nem akarok negatív reklámot csinálni, de...rendeltem május 29-én a Babaszafaritól egy csomagot. Nagyobb cumisüvegek, rágóka, csörgő, fejlesztőkönyv, etetőkanalak, nem 5 Ft értékben. Hívtak egyszer, de nem tudtam felvenni (az etetés-böfizés-pelenkázás-játék-főzés-mosás sokszögében ugye előfordul az ilyen, meg az is, hogy elfelejtem őket visszahívni, amúgy meg ő akar eladni, akkor vegye a fáradságot és ismételje meg hívását később), és csak vártam, vártam türelemmel. Aztán a hét elején elfogyott, felhívtam őket, hogy ha csütörtökig nem ér ide a csomag, akkor ne is küldjék. Jaaa, hát ők kerestek, csak nem vettem fel, hogy nincs az a fejlesztőkönyv készleten. Kértem, pótolják másik fajta könyvvel (alapból nem értem, miért nem veszik ki a webáruházból a másikat, ha nincs!). Megjött a csomag, a könyvet pótolták, de az egyik cumisüveg egyáltalán nem az, amit megrendeltem. Erről elfelejtettek szólni, hogy tán az sincs készleten. A gyerekem meg kínlódik, mert ő se tudja, hogy egyen belőle, a kaja fele mellémegy, meg én se tudom, hogyan kéne fogni. Már ahogy kinéz az üveg, khmm. Úgyhogy ma jól elmegyek a DM-be és veszek normálisat! Nem vagyunk költséghatékonyak.
És jöjjenek az elmúlt 2 hét kedvenc képei:
montázs.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: baba vizsgálat babafelszerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr516298920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása