HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

26. hét és beszerzések

2013.12.21. 21:20 *baboka*

Sok riadtság volt ezen a héten is, leginkább a lusta bébi miatt, akit volt hogy napi 1-2x éreztem csak.- ez 3 napon át...kösziszépen... -  Na, ilyenkor mindig elő a szívhanghallgatót, és persze mikor megvolt a szívhang, akkor is paráztam, mert "miért így ver? nem így szokott!"
De! Rá kellett jönnöm, hogy az én drágaságom a napsütést és a plusz fokokat szereti. Ma, plusz 2 fokban, ragyogó napsütésben sétáltunk, és virgonckodott, érzékeny az időjárásra, ez van.
Tegnap ráálltam a mérlegre...hát, jól tettem. Itt most megállj kell parancsolni amennyire csak bírok a szénhidrátoknak, ugyanis valóban elszaladtam...egy hónap alatt majdnem 3 kiló jött fel. Így már 100-nál vagyok, szóval még 5 kiló és ott leszek, ahol kezdtem egy éve a fogyókúrát. Ez az első védőnős mérlegelésemtől számítva +6,5 kiló. Oké, tudom, hogy van aki 3 hónap alatt hízik ennyit, és a végére 20-25 kilóval nehezebben megy szülni, de ez számomra nem lehet mentség, se kibúvó, mivel én alapvetően magas súlyról indultam, és nem szeretnék semmi problémát se a szülésig, se azután, se a babával, se magammal.
És igen, gyónom, hogy minden nap megettem a magam zsemléjét és sajtos pogiját, és volt hogy sima lisztes tésztát ettem meg sütiket és fagyit is...de innentől odafigyelek.
Ma beszereztük Manócska szopipárnáját - mert igenis úgy készülök, hogy szopizni fog!!! És a kókuszmatracot is. A bútorjához volt egy hagyományos szivacs, de anyu kész cirkuszt csapott, hogy az még egy felnőtt bőrét is megszívja, hát még a babáét, és szó se lehet róla, kókuszmatracot, majd ő kifizeti...
A párna alig használt, ikeás darab, jó vétel és cuki mintája van. Voálá:
 
        
 
A matrac egy jelenleg 3 éves kislányé volt, aki 31.hétre született. Anyukája a nőgyógyásznál, magánrendelésen (!!!) elkapott egy fertőzést, és emiatt előbb érkezett a baba. Plusz szegényke a kórházban is elkapott valamit, így az 1400 grammjából visszafogyott 1200-ra, 2 hónap kórház, inkubátor, az orvosok már lemondtak róla de végül 2200 grammal hazaengedték. Micsoda erős kis hősök ezek! Komolyan mondom! Nem véletlenül lett kitalálva, hogy a terhesség 40 hét, és ők, akik mégis annyira élni szeretnének, harcolnak keményen! Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy ugye gurulyka majd időben érkezik, ahogy kell? Olyan pózban helyezkedik el, ahogy kell? - mert erről is csomót olvastam, hogy fejtartás, meg farfekvés, stb - Nem tekeredik fel a köldökzsinórra, ugye?
Szóval, őrület és para, gyönyörűség, boldogság és örök aggódás.<3

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség baba babakellék

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr696194914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása