HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Gurulyka első ajándéka

2013.10.21. 18:23 *baboka*

Ma Győrben jártam, na soha többet busszal! 2x2 óra tömény rosszullét, mintha elhagyott volna az összes erőm, és az émelygés, ami sose volt, egyre csak tolakodott. Szerencsére nem történt baleset, de nem fogom erőltetni ezt többször.

A jó hír az, hogy bababútort néztem, és megtaláltam. Nem új, használt, de szép állapotú, másfél éves és teljesen egyedi. A másfél éves Pankáé volt, aki egyébiránt egy imádnivaló dumagép tündérkisasszony és rögtön mászott rám, megfésült, olvasott nekem a könyveiből.

Az igazság az, hogy hiába van még addig idő, én javában nézegetem a használtcuccos oldalakat, mert úgysem lesz annyi pénzünk, hogy egyszerre vegyünk meg mindent, ráadásul ennél jobb ajánlatot nem kaptunk volna egy 3 részes szettért.

Kiságy, pelenkázó és egy álló szekrény, hófehér színben, cuki kis fakkokkal.

November első hetében szállítjuk anyuékhoz, ezzel a babona része is letudva, na meg helyünk sincs még ahova tehetnénk…

A másik meg, hogy a férjem telefonon közölte, mikor már hazafelé tartottam, hogy épp most ment el a védőnő...hát nagyon jó. Direkt megkértem, hogy szóljon, mielőtt jönni akar, mert nem biztos, hogy itthon leszek. Szerinte meg legyek itthon mindig, ha már egyszer táppénzen vagyok...na csak menjek legközelebb tanácsadásra, szépen elmagyarázom neki, hogy igenis tessék bejelentkezni.

Szólj hozzá!

Címkék: babafelszerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr196194926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása