HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

9.hét

2013.08.28. 21:06 *baboka*

Ma megvolt a 9 hetes kontroll. A doki szerint ez még nem 10, de már nem 9 hét, szóval ne siettessük az időt, legyek 9 hetes azt jónapot. Oké, akkor az vagyok és pont. Ma először voltam itt a palotai rendelésen, de azt megtanultam, hogy minimum 3 héttel előbb időpontot kell kérni. Amúgy is bejut az ember, lsd.ma én, de az erősen doki jókedvén múlik, mikor hív be…

Kérdezte, van-e panasz, ilyen folyás, olyan vérzés, de le is kopogtam gyorsan, hogy nincs. Egyedül a puffadást tudtam megemlíteni, meg az enyhe szúrkálásokat, de ezekre nem mondott semmit az orvos. Itt végre olyan UH van, amin én is látom, mit mókol a doki a picivel, hogy méri, stb. De sajnos pár pillanatig láttam csak (és szégyen ide vagy oda, nem nagyon tudtam értelmezni, mit látok…) mert későn kapcsoltam, annyira ideges voltam, hogy jól van-e. Jól van, növöget, sőőőt, a 2 héttel ezelőtti 16 mm-t már megduplázta, 33,4 mm jelenleg. Meghallgattuk a szívét is, és ez is olyan, hogy mégmégmég, 3 hét múlva kell visszamennem, de az olyan messzinek tűnik még!

Kaptam beutalókat, belgyógyászatra, Hepatitis-re, laborra (vizelet, cukor, általános vér), vérmeghatározásra, AFP-re. Sajna azt nem mondta el senki, melyiket mikor kell megcsináltatnom, úgyhogy ennek majd utánanézek…gondolom a következő alkalomra már úgy kell mennem, hogy legalább a belgyógy és az általános labor eredmények meglegyenek.

Persze elhangzott, hogy sokat kéne feküdnöm, kímélni magam a stressztől, nem ülni egész nap a munkahelyen, mert ettől is lehet a puffadás és keményedés. Hát, elég sok idegesség ért mostanában mind itthon, mind a munkahelyen, tudom én, hogy jobb lenne nem kockáztatni…csak a táppénz miatt kevesebb lenne a fizum, itthon meg az öreglány tartana sokkban…sehogy se jó ez. Nincs párja annak a fajta nyugalomnak, én azt mondom, amikor csak férj és feleség élnek együtt, többedik személy nélkül…

De próbálok minden sallangot félresöpörni, mert a kis gurulyka itt növekszik bennem, és neki a legjobbat, legszebbet, legfinomabbat, legegészségesebbet, legbiztonságosabbat és legnyugalmasabbat akarom adni.

 

Apropó, ma volt a 6. napja, hogy TELJESEN tiszta vagyok cigiügyileg. Aki ismer, az tudja, hogy ez miért nagy szó.

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség baba UH

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr326194934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása