HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

A 160-ról

2012.12.01. 20:28 *baboka*

Mivel tegnap betöltöttem 1 hónapos 160-asságomat, úgy gondoltam, ideje mesélnem róla.

Október 29-én kezdtem el a 160 grammos szénhidrát diéta szerint táplálkozni. Lényege, ahogy a neve is mutatja, hogy 160 grammnyi CH-t eszem meg egy nap alatt, de elosztva 5 étkezésre és figyelve a lassan és gyorsan felszívódó Ch-k arányát.

Az első héten persze volt 1-2 kilengésem, de azok sem égbekiáltóan durvák, az eddigi kajálási szokásaimhoz képest…eddig mi ment? Rengeteg száraztésztaféle, illetve a pizza-hamburger-dönerféle cuccok. A sós, édes, kelt, és piskóta sose vett le ájulásig a lábamról, ahogy a krémes sütik sem, viszont a fehérkenyér, zsemle, pékségben vásárolható ilyen-olyan sós kelttészták hiányát alaposan éreztem az elején.

Büszke vagyok magamra, mert 1 hónapja semmi finomított cukros, fehérlisztes terméket nem ettem. Mérsékeltem a tejfogyasztást, igyekszem a zöldségféléket is változatosan összeválogatni. Mindig előre eltervezem a másnapi, harmadnapi ételeimet, és hogy könnyen kontrolláljam magam, vezetek egy füzetet is róla.

Nagy gyengém volt a kóla…aki ismer, az tudja, hogy képes voltam napi 2 litert is elfogyasztani belőle, vizsgaidőszakban meg hajjaj, napi 2 liter kóla 1 liter energiaitallal és 2-3 kávéval…hát ennek is vége.

Jókat eszem a diéta ellenére, és mellé tornázom itthon heti 2-3 alkalommal 1-1 órát.

Úgy hiszem, a szervezetem is vette az adást, és hajlandó együttműködni, ugyanis 105 kilóról indultam, a fotón látható kerek számot egy hete fényképeztem, azóta még egy mínuszom van.

Úgy érzem, jó úton járok...


6 komment

Címkék: Diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr876194963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loreley 2012.12.01. 21:51:06

Gratulálok az eredményedhez. Érdekelne hogy tudod megoldani olyan kevés szénhidráttal a reggelidet, vacsorádat? Én is szeretnék kevesebb szénhidrátot, de magában hogy lehet enni sajtot, szalámit, tojást?

baboka 2012.12.02. 08:47:31

Szia Loreley! Köszönöm! :) Ha esetleg neked is hasonló bajod van (PCOS +IR), akkor semmiképp se egyél reggel tejtermékeket, a sajt és tojás is kilőve. Reggelire a diéta szerint 30 grammnyi CH-t vihetsz be a szervezetedbe, amiből 20 gramm legyen lassú felszívódású, a maradék 10 gyors. Vacsira 40 g CH megengedett,jó, ha ebből is 10 g gyorsan felszívódó. A reggelim így néz ki: 4 szelet sovány felvágott + 2 szelet teljes kiőrlésű, vagy slim kenyér + 10 dekányi paradicsom, paprika, retek, stb. A vacsim vagy hal különböző módokon elkészítve, vagy valami rakott cucc (karfiol,zöldbab,cukkini,padlizsán), vagy zabpalacsinta, de ez a végtelenségig variálható. Hidd el, csak az első pár nap nehéz, utána átáll a szervezeted! :) Sok sikert! :)

lilaoo 2012.12.03. 05:47:59

hűha gratulálok! nagyon örülök, hogy jól alakulnak a dolgok :) csak így tovább :)

baboka 2012.12.03. 08:01:52

Köszi lilaoo! Igyekszem! :)

Loreley 2012.12.03. 17:12:02

Szia Baboka! Nincs PCO szindrómám, már túl vagyok azon az időszakon. A szénhidrát csökkentés más miatt érdekelt volna. Visszér gondom van, és azt a tanácsot kaptam, hogy kevés szénhidrátot egyek én meg ezt nehezen birom betartani. Amúgy a tejet nem birom én sem, nemcsak reggel, bár a reggeli tejes kv-imtól voltam rosszul. A zabpalacsintát én is szeretem, zabtejporból rizsliszttel és zabpehellyel készítve. További kitartást kívánok az étrendedhez és javulást!

baboka 2012.12.03. 18:52:25

Loreley! Az a jó ebben a diétában, hogy bárkinek, bármiért ajánlatos. :) Biztos jót tenne neked is, ha próbálnád tartani ezt a 160 grammot. Ha neked is van esetleg túlsúlyod, pláne! Remélem jobban leszel! :)
süti beállítások módosítása