HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Cukor-inzulin terheléses eredmények

2012.11.15. 14:30 *baboka*

Ugyan az eredményem már hétfőn megvolt, csak most jutottam el odáig, hogy levéssem ide.

Éhgyomri glükóz: 4,9

120 perces terhelés után: 4,4

Éhgyomri inzulin: 37,1

120 perces terhelés után: 29

Az inzulinnál a ref.tartomány 2-29. Gondoltam, hogy ez kicsit magas, de meg voltam győződve laikusként (már amennyire két cukorbeteg szülővel az ember az), hogy a glükózom rendben van legalább.

Ja, egy darabig, mert jöttek-mentek emberek, fórumosok, kolleganők, barátok, s mindenki mást mondott. Hallottam azt, hogy ezek remek értékek, mit meg nem adnának ezekért mások…aztán volt az is, hogy nagyon-nagyon rosszak. Kaptam langyosat is, miszerint közepesen rosszak az értékeim.

Igyekeztem helyén kezelni a helyzetet, és nem pánikolni, persze nem volt túl jó olvasni, hogy ilyen értékekkel mit akarok én…de túlvagyok rajt. Mert az orvos majd megmondja, azért van és azért fizetek ki egy vagyont.

Holnap este megyek hozzá. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr636194966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása