HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Norcolut, a jóbarát

2012.10.16. 21:20 *baboka*

Ma mentem vissza a dokihoz. Mondtam, hogy nem történt sajnos változás, kérdezte, lehetek-e terhes. Mondtam, hogy nem érzem úgy. Csinált egy hüvelyultrahangot, és már láttam is, amit a múltkor. Ugyanúgy ott voltak a beragadt tüszők. Gyors felöltözés után közölte az orvos, hogy policisztáris mindkét petefészkem. (PCOS) Említette még, hogy olyan vékony a méhnyálkahártyám, hogy nincs rá sok esély, hogy spontán menstruációm legyen.

Felírta a Norcolut nevű gyógyszert, ezt kell szednem 10 napon át, napi 2x. Ez meg fogja hozni a vérzést, aminek a 2-4. napján kell hormonszintes vérvizsgálatra mennem. Annak az eredményéből nyilván többet tud majd mondani. Felírt még valami cukorterheléses vérvizsgálatot is, de azt a hormonossal egyidőben nem fogják tudni megcsinálni. Első körben tehát hormonteszt. Ha holnap elkezdem szedni a Norcolutot, akkor számításaim szerint 2 hét múlva fog sor kerülni a vérvételre.

Kérdeztem, hogy ez mitől alakulhatott ki.? Korrekt volt, elmondta, hogy az orvostudomány sem tudja a konkrét választ, de annyi biztos, hogy egyrészt genetikusan is öröklődik, másrészt meg a szervezetben inzulinrezisztencia uralkodik, vagyis a szénhidrátokat nem a megfelelően bontja le.

Meglepően jól viselkedtem a rendelőben, de itthon már nem annyira. Persze, hogy rögtön a legrosszabbak jutottak eszembe. Aztán eltévedtem egy-két fórumra is, olvastam ezt-azt. Volt sikersztori is, az jót tett a lelkemnek. Az orvostól is kapásból azt kérdeztem, ez kizárja-e a babát. „Nem zárja ki, de nagyobb erőfeszítésekre lesz szükség.”

Mivel minden oldal a diétát javasolja alapból, fel kell készítenem magam, hogy lőttek a bolognainak, rakott krumplinak, krumplis tésztának, túrós tésztának. Sose volt csillapíthatatlan édességvágyam, nem vagyok se csokis, se sütis igazán…de a fenti kaják…mindegy. Most az a lényeg, hogy mindent meg kell tenni a cél érdekében.

Sírdogáltam, agyalgattam. Kicsit megint világvége hangulatom lett. De menni kell tovább az úton, csak most még friss az élmény.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr396194972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NANA^^ 2012.10.16. 23:17:54

Hajrá! Sose add fel! Nem szabad! Ha feladod és nem mutatod azt, hogy igenis te végig tudod csinálni, akkor persze az eredmények nem mutatnak olyat! Szóval, NE ADD FEL! A REMÉNY HAL MEG UTOLJÁRA! ;)

baboka 2012.10.25. 13:06:26

Köszi Nana, igyekszem tényleg...
süti beállítások módosítása