HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Ma 4 hetes

2014.04.30. 21:34 *baboka*

És úristen, hogy már 1 hónapos! Mintha most toltak volna ki a műtőből, mintha most láttam volna meg először...hű, de másmilyen már! Nemcsak ő, minden!
Ahogy egy darab könyvet nem olvastam a gyereknevelésről, úgy próbáltam kiszűrni a sok ostobaság közül azokat a tanácsokat, amiket magam is jónak gondoltam.
Az egyik legjobb ezekből Katáé, az összebújva alvás. Ezt 2 hétig folyamatosan gyakoroltuk, aztán az én dolgaim miatt (főzés, vasalás,stb) egyre kevesebb teret kap, pedig olyan jóóó...ölelni a kis pihepuha testet, összepuszilgatni, míg még engedi.
A kozmetikusom azt mondta, tartsam szigorú pórázon, mint egy kutyát. Vagyis percre pontos napirend kell. Hát, ez kimaradt nekünk...
Általában éjszaka 2-3 között kel egy szopira, aztán utána 6 körül. Utána délelőtt még szokott egyet aludni, de pár napja annyi is, tegnap pl. délelőtt 11-től este 8-ig egyhuzamban fenn volt, a séta közben is vagy szundít egy rövidet vagy csak laposakat pislog, de9 és 10  között azért bealszik.
Ami a legnagyobb szívügyem és legkevésbé akarok engedni belőle, az a szoptatás. Hála az égnek, nem fáj sem a töltődés, sem ahogy szopizik. Én kifejezetten szeretem szoptatni a gyerekemet. Vannak nagyon jó napok, mikor étkezésenként 80 ml-ket eszik, és vannak rosszabbak, mint pl.ma, hogy rengetegszer kéri magát cicire, de 10 percnél többet nem szopik, mérni lehetetlen, mert 2 kaja közt sír és örülök, hogy mielőbb mellre kerül, a legfurább pedig, hogy 2-3 napja kifejezetten üvölt a bal mellem láttán is, hát ha még azt kínálom fel neki! Csak félálomban fogadja el, nem értem miért...félek, hogy a jobb cici nem fogja bírni az egyre növekvő igényeket, a balban meg elapad vagy bent ragad a tej, ha nem szívja ki rendesen.
A legnagyobb mumus pedig, hogy elválasztja magát és tápos lesz. 3 napja is és ma is csak úgy volt hajlandó abbahagyni a sírást, hogy adtam neki egy kis tápot. 60 ml körül csináltam, de csak 40-et ivott, de még kérte a cicit is életem.
Tudom, hogy van tejem. Azt nem tudom, hogy ilyen helyzetekben mi a teendő, hogy szoptathassam is még pár hónapot.

A hasfájás miatt elég sokat szenved szegény... (és mi is....) tekeri magát, húzkodja fel a lábait és persze sír...sokszor annyira, hogy már bereked. Kipróbáltam sokmindent:kaja közben 10 percenként böfiztetés, tornáztatás, has simogatás, raktam meleg pelenkát is már a pocakjára, és persze kap gyógyszert. Az Infacol-lal kezdtük a pályafutásunkat, és úgy tűnik, maradunk is annál. Annyira belelkesültem az Aloe Activator jótékony hatása hallatán, hogy egy komolyabb görcs után megrendeltem, és ahogy meghozta a futár, már adagoltam is szegényemnek...1 napig. Az első fél nap még rendben volt, sőt, jó sokat pukizott tőle. Aztán magából kifordulva visított a fájdalomtól...úgyhogy visszatértünk az Infacol-ra. Így is van sírás és fájás, de közel sem annyi, mint abban a fél napban.
Kakira mostmár kb.4-5-6 naponta számíthatunk, pisis pelus napi 4-5 db van.

Les, pislog, csücsörít és néha van egy röpke mosoly is. Ja, és imád fürdeni. Biztos a termálok állandó vendége lesz, mert az átlagnál melegebb vízben érzi jól magát - nyilván nem égetjük el a gyereket, de pár fok még arra is jó, hogy tovább tud vízben lenni és a pocakot is nyugtatja. (nem, nincs vízhőmérőnk, és nem is könyökkel mérjük be)

Imádás van. És ahhoz képest, hogy az is kérdéses volt még 2-3 hete, túlélem-e ezt a kalandot, már hozom-viszem, rakom-tolom a gyereket, úgyhogy van élet a császár után.

Szólj hozzá!

Címkék: itthon baba

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr86194878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása