HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

40 +5

2014.03.24. 19:16 *baboka*

A mai vizsgálaton a méhszájam 2000 - vagyis totál olyan, mintha csukódnék össze, mint valami virág. Na ezért (is) gáz az, hogy ahány nap, annyi doki! Mind máshogy vizsgál, más ujjmérettel rendelkezik, és másmennyire érdekli a helyzet odabent...
Azt mondja, a tegnapelőtti UH alapján 03.27. a szülés várható ideje - 8 napos elszámolás. Még egy orvos, aki szerint nem a gyerekem hülye, hanem az elején lett a számolás elcseszve.
Lehet, hogy túlságosan negatív / rosszindulatú? / elfogult vagyok, de ha a tényeket nézzük, akkor a helyzet az, hogy: én jártam egy orvoshoz magánrendelésre, 2 hetente ott hagytam nála 8-10 ezer forintokat, mindenáron laparoszkópozni meg műteni akart, amibe én nem mentem bele, inkább választottam a kivárást és hogy a természet tegye a dolgát. Aztán fél év után megjelentem ugyanennél az orvosnál egy állami (tehát nem fizetős!) rendelésen, műtét és zsebpénz nélkül, már várandósan! Akár dönthetett úgy is, hogy játszik kicsit a dátumokkal, mi baj lehet belőle, ő előbb megszabadul tőlem, én hülyét kapok hogy mikor jön már ki a gyerekem, ad a szülészeknek is munkát ezzel a kis elszámolással, és a végén mindenki boldog. (?) Csak arra nem gondolt, hogy én közben minden erőszakos kényszerítő eszközt bevetek, hogy elindítsam a fiamat kifelé, (még jó, hogy ő okos és tudja, mikor mit kell tennie)illetve hogy az életbe többet nem fogok hozzá menni se fizetősen, se ingyen! 
Persze, az is lehet, hogy már az első kimaradt menzeszes vizsgálat után akkora volt petezsáknak, mint egy 5 hetes, közben meg csak 3 vagy 4 volt....
Ráadásul a szülésznő szerint a kiskönyvben (és minden egyéb papíron) szereplő dátumhoz időzítenek a dokik, nem fogja őket érdekelni sem a PCOS, sem az elszámolás. És ha a 03.27. a helyes, akkor nem lesz esélye magától elindulni, mert ha a méhszájam nem változik, tágító zselét raknak fel, majd megindítják infúzióval.

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség szülés orvos baba

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr566194886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása