HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Haragszom a világra

2013.03.05. 19:23 *baboka*

Nem nagyon tudom a dühömet és csalódottságomat megfogalmazni. Őrjöngeni volna kedvem, kiállni egy nagy rét közepére és üvölteni a semmibe, hogy MIÉÉÉRT??? MIÉÉRT NEM ÉÉN? MIKOOR JÖVÖK VÉÉGRE ÉÉN???

Egy újabb baba. PCOS-es fórumtárs. Nem tartotta olyan szigorúan a diétát, mint én. Iszik alkoholt. Elsődleges célja a havijának a rendszeressé tétele volt, nem egy baba! Erre nesze, durr egy pofon megint. Meséltem neki a barnázásomról. Mondja, hogy nála így kezdődött a terhesség, csináljak tesztet. És erre mit tesz a hülyelány (azaz éééén)??? Rohan tesztért, pisil, és hát peeeersze, hogy negatív!

Mit egyek – ha nem ezt a diétát kellene követnem? Mit igyak – ha a különféle gyógyteák nem segítenek?? Mennyit mozogjak – ha nem elég a heti 3, 4 alkalom??? Mi a jóóó büdöööös francot csináljak már magammal????????????????

Ott tartok, hogy hagyom az egészet a francba. Minek erőlködök, nekem úgy látszik, nem adják. Bú szerint türelmetlen vagyok, mindig én halasztgattam, várjuk meg az első egyetemet – megvártuk. Várjuk meg a másodikat - megvártuk. Most nem követelhetem azonnal, idevele!

Az az igazság, hogy baromira elfáradtam. Mindig csak várni, néhanapján tesztelni, és aztán jóóól pofára esni. Utálom, gyűlölöm.

Jó lenne a barnázás végére járni legalább, de lehet azt is hagyom a rossebbe.

4 komment

Címkék: negatív harag düh Csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr486194946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NANA^^ 2013.03.05. 19:32:22

Ha kell, tudok neked segíteni, csak adj egy e-mailt és írok neked levelet. Nyugodj meg!

baboka 2013.03.05. 19:33:33

Nana, tudsz írni nekem a mclahlan@gmail.com-ra

NANA^^ 2013.03.05. 19:35:54

Rendben, köszi! Igyekszem a mai napon írni, de ha nem ne ijedj meg kicsit sok a dolgom így. :D

lilaoo 2013.03.10. 14:40:07

baboka ne add fel! kitartás, meglátod neked is sikerülni fog a pocilakó!
süti beállítások módosítása