HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

BÚÉK

2013.01.04. 16:10 *baboka*

Na, hát én remekül elhatároztam, hogy hőgörbézek, csak a helyzet az, hogy az analóg hőmérőnk megadta magát, megtört benne a higany…gondoltam ééén, hogy akkor majd a Búúú elmegy a gyógyszertárba és vesz.

Aztán nem. Mert a gyógyszerész közölte, hogy évekkel ezelőtt betiltották a higany veszélyessége miatt…csak digitális van, vagy higany nélküli analóg, ami viszont össze-vissza mér és 2000 Ft, szerintem elég drága.

Kölcsön kérni nem fogok, és mivel elvileg működnie kell digivel is ( a ciklus.hu szerint), holnap veszek egyet, és aztán mérem, ha esik, ha fúj.

 

Egyébként dec.31-én délután hunytunk még egyet, és olyan álomból ébredtem, hogy húúú…álmomban rózsaszín (!!!) muffint sütöttem, de volt babám, és annyira lefáradtam tőle, hogy 2 sütés közt elaludtam. Mikor felriadtam, gyorsan letettem a kis gurulyt, betettem a következő adagot a sütőbe. Az ölemben volt, puha és jóillatú, és az egész annyira valóságos volt, hogy szinte éreztem, ahogy fogom. Hát ilyen álommal szép igazán megnyitni egy új évet!

Szólj hozzá!

Címkék: álom hőgörbe

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr436194957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása