HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

38. hét

2014.03.08. 13:15 *baboka*

Igen, elkezdtük a 38. hetet! Apa egész héten nyígott nekem, hogy milyen iszonyatosan lassan telik ez az utolsó hónap és ő aztán már nem bír várni, mert már kézben akarja fogni a babát, és rendezgetni akarja meg puszilgatni és blabla (komolyan néha félelmetes, mit össze tud hisztizni!! ) én meg nem győzöm csitítani, hogy igenis gyorsan mennek a napok!
A hétfői NST-n még mindig reaktívak voltunk, de azóta azért érezhetően belassult a bébi. A váróban a kisebbségiek egymás között - de mindenki számára jól hallhatóan - rémsztorikat mesélgettek, pl.hogy valakinek annyira elszámolták a terhességét, hogy 42 hetesen visszaírták 40 hetesre és végül 5 és fél kilóval meg 60 centivel született meg a baba. És akkor ne parázzon az ember.
Voltunk védőnőnél is, de "sajnos" helyettesítés volt, így egy másik adta ki az igazolást az állami szülési pénzhez, nagyon kedves volt, úgy álltam mérlegre, hogy oda se jött, bármit bediktálhattam volna, sőt, amire még sosem volt példa: szívhangot hallgatott! Annyira meglepődtünk, meg is kérdezte, hogy a másik hogyhogy nem szokta??? Khmm.
Böszme védőnő nem volt, de volt helyette böszme sógornő - várakozott a saját védőjére mikor mentünk. Apával nagyon kedélyesen elbeszélgetett, hevesen érdeklődve, meggyógyult-e a megfázásból már, mi újság vele, sokat dolgozik-e, és egyéb hasonlóan fontos dolgok, miközben nekem még a tekintetemet is látványosan kerülte, arra meg nem is számítottam, hogy esetleg odabök egy "hogyvagy"-ot. Hát, nem esett túl jól ez a levegőnek nézés, ahogy kijöttünk, mondtam is Búnak, hogy akkor innentől tényleg, ahogy ő(k), úgy fogunk mi is viszonyulni. Ha meglátogat, én is meg fogom, ha nem, mindenki marad otthon.
A fogaimmal egész héten tisztításra jártam, a doktornő igazán nagyon kedves volt, megbeszélte a helyettesével, hogy ha jövő héten bajom lenne, segítsen rajtam, mert "nagyon terhes" vagyok - kapott is a segítségért bonbont, nálam fogat és életet mentett.
Szóval, gurulyka belassult, kevesebbet mozog, anyának meg leszakad a dereka, és annyira izzadós is lettem, hogy ha napi 5x zuhanyoznék is kevésnek érezném. A kéztőalagút szindrómám is dolgozik rendesen, de hála az égnek, vizesedést még nem tapasztaltam. Ahova és amikor tudok, inkább gyalog megyek - de ez inkább csak a közeli boltra érvényes, piacra, nagyobb boltokba csak kocsival tudok a gyakori pisilés miatt, vezetni pedig csak városon belül, már nagyon kényelmetlen. Ezek nem panaszok, csak tények.
Éjjel rendszeresen felébredek, olyankor bekapok egy Rennie-t a savamra, aztán vagy vissza tudok aludni, vagy nem és akkor napközben pótolom. Fura, mert sosem tudtam nappal aludni, hát most megy:ülve, oldalt fekve, de lassan lehet állva is. És milyen jó, hogy nem fáj a fogam, mert akkor nem tudnék semennyit sehogyan.
Kajálás szempontjából előtérbe kerültek a husik, ami idáig nagyon nem ment, hát most annál inkább.
A pocak hatalmas, a szüléstől továbbra is "csak" annyiban félek, hogy nem szeretnék császárt, a héten elkezdtem a homeopátiás bogyókat is szopogatni, délelőtt 5 golyó Caulophyllum, délután 5 golyó Cimicifuga.

Szólj hozzá!

Címkék: család terhesség védőnő baba

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr716194894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása