HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Fogas dolgok

2014.02.28. 09:44 *baboka*

A babás előkészületek 90%-ban teljesen készek, gondoltam, milyen jó, lesz 3 nyugis hetem, amikor csak magammal és a babával foglalkozom majd, naphosszat mesélek neki, utánaolvasgatok mivel jár majd az első pár hét, sokat alszom míg lehet, megnézek minden jónak ígérkező filmet. Aha. És akkor ember tervez, Isten végez.
Tegnapelőtt kezdődött, de akkor még nem volt annyira vészes, sőt félre is lettem vezetve, mert azt hittem a jobb felső soron fáj valamelyik hátul. Tegnap már SOS-ben mentünk fogorvoshoz, pedig ha magamtól megyek, akkor nekem már nagyon fáj...Százszor megkérdezte, tuti a felső fáj? Merthogy az egy szuper tömés, nem gondolná a 30 éves tapasztalatából kiindulva, de ha én úgy érzem, szétfúrja. Hát úgy éreztem. Semmi gyulladást nem talált alatta, rakott bele gyógyszert és ideiglenes tömést. Aztán az alsó soron befújta a gyanús fogat valami hideg spray-vel, és akkor mondom, huhhh. Figyelgessem és ha fáj, menjek vissza MAJD. Oké mondom, visszajövök MAJD. Hazajöttünk, lepihentem, erre úgy elkezdett fájni, másfél óra után sírva mentünk vissza. Nagyon rendes volt a dokinő, behívott 2 időpontos között. Megfúrta az alsó fogat, kiszedte az ideget, meg is mutatta, hogy rózsaszínnek kéne lennie,  de ez már nem érezte jól magát ezért kifehéredett, kikotorta, jóóóól megpiszkálta, befújkodta és Isten áldásával menjünk vissza másnap reggel, hogy betömhesse. Na, nekem ez már hazaérkezés után gyanús volt, hogy a fájdalomcsillapító injekció ellenére is a falat tudnám kaparni, hogy akarja ezt holnap lezárni??? Mögöttem egy átalvatlan éjszaka, olyan fájdalmakkal, hogy muszáj volt 2 Panadol fájdalomcsillapítót is bevennem (a gyógyszertárban ezt adták, hogy kismamák is nyugodtan szedhetik), nyomásra, evésre-ivásra, de még a nyálamra is érzékeny, vagy már a gondolatra is, nem tudom...iszonyat, kínzás, embertelen. Ma visszamentem, majd odapisiltem, annyira fájt mikor megpiszkálta és véres is volt, szóval gyulladás van. Így nem lehet lezárni. Majd hétfőn is menjek vissza és megnézi újra. Szóval itt vagyok 2 nyitott foggal, amiből a felsőt teljesen feleslegesen szétfúrattam, dehát úgy éreztem az fáj, kisugárzott. Pedig az alsóból indul a fájdalom, végig az arcvonalam mentén, a fülemen át fel az agyamig.
Ha legalább tudnék egy kicsit pihenni...ha alábbhagyna ez az állandó nyomás és tudnék másra is gondolni...olyan elkeserítő, hogy egy nyavalyás buta fog ennyire kikészít és fáj, és félek hogy hát akkor a szüléssel mit fogok kezdeni????

Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom fog fogorvos fájdalomcsillapító

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr666194896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása