HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

32-33.hét

2014.02.03. 18:49 *baboka*

Ugyanis a múlt heti dokilátogatáson kiderült, hogy valószínűleg Gurulyka nagyobb 1 héttel, de akár az is lehet, hogy nem, csak meglódultak a combcsontjai. Továbbra is fiú, és szép és egészséges. Kalciumot elfelejtettem megkérdezni, vasat viszont írt, amit nem fogok beszedni, mivel jó a vérképem. 2 hét múlva labor, újabb 4D ultrahang és hüvelyváladék tenyésztés.
Aktuális méretek:

Fejátmérő:83 mm
Has körfogat: 25,3 cm
Combcsont hossza: 67,1 mm
Becsült súly: 2221 gramm
Átlagos víz, mellső placenta, normál flow, zárt méhszáj.

Ma védőnőnél voltunk, ez mindig megviseli az idegrendszeremet, de ma különösen...szerintem inkább "ijesztegetőnő"-nek kéne őket hívni. Legalábbis az enyém mindent csinál, csak nem "véd". Kapásból úgy nyitott, hogy "látom, dagadnak az ujjai rendesen!" Néztem mint a luki nyúl, hogy hoool, hát nekem sose voltak zongorista ujjaim! Akkor megnézte közelebbről, hogy "jéé tényleg nem dagad", de mitől ilyen piros és száraz a jobb kezem? - A vízkőoldástól anyám, meg a nem kevés mosogatástól. És nyilván ha a kezeimnél nem jött be, akkor legalább a lábam dagadjon már, megnézi! - És jéé az sem dagad! (kopp-kopp) Akkor mit keressünk, amibe bele lehet kötni? Jaa, hát hogy nagy a pocak és milyen lent van! - Na ez a varázsszó, amire legszívesebben már ütnék, 10-ből 11 ember ezzel jön ha találkozunk, egyrészt baromira unom, másrészt nem kell ijesztgetni, harmadrészt hogy lenne fent, mikor nekem sose volt és alapból nem 50 kilósan kezdtem a terhességet, ergo ami a hasam legalján látható, az nem a gyerek, hanem háj! Nem higgadt hangnemben ezt közöltem is vele, és ha már itt tartunk, akkor ne osszon már fals infokat a kismamáknak, hogy a 34.hétig lehet szülésznőt keresni Fehérváron, és elmondtam a miénk vezetéknevét, ha őt ajánlja másnak akkor tanulja meg, kerülje a kellemetlen szitukat, hogy más is csak "Olga"-ként keresi! Ezután jött még a mérlegelés, már 1 hónapja is biztos voltam, hogy rosszul mér az övé, ma meg ugyanabban a ruhában, bakancsostul indulás előtt méreckedtem, és nála mégis 1 kilóval nehezebb voltam, biztos híztam 10 perc alatt míg odaértem...ez még hagyján, itthon láttam csak, hogy a kiskönyvembe 2 kilóval többet írt be és bevéste azt is, hogy a kézen bőrelváltozás van! Hát legalább hadd higyjék, hogy valami ragályos fertőző kismama vagyok! A kilót olyan szépen áthúztam és beírtam a nála mért adatot idegből, hogy gyönyörű volt nézni - majd biztos megkérdezi, mi ez én meg jól megmondom. Még egyszer mindenképpen mennem kell, de hogy ő itt nálunk nem lesz gyakori vendég, az fix, mert nem engedem be. Inkább eltolom a gyereket hozzá, de nem kell, hogy órákat üljön itt nekem és folyamatosan fikázzon meg rámhozza a frászt. Ja és akkor arról nem is szóltam, hogy baromira nem akar segíteni, hogy a gyerekorvossal tudjak randizni végre és megírassam a recepteket...
Végre kezdem elhinni, hogy minden rendben a babával, kezdek megnyugodni, kezdem jól érezni magam a nyugalomban, erre nesze...

Szólj hozzá!

Címkék: védőnő baba vizsgálat

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr66194901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása