HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Tünetesedek

2012.11.23. 18:54 *baboka*

Nos, igen.

Nem gondoltam rá, hogy ez a Metformin lehet egy erős gyógyszer is, ezért 4 napig szedtem úgy, ahogy a doki mondta:napi 1x1000 mg. Aztán jöttek a mellékhatások (pdig esküszöm, most nem olvastam el a mellékelt tájékoztatót): émelygés, enyhe hányinger, hasmenés.

Ekkor már utánaolvastam fórumokon, és megkérdeztem a háziorvosom asszisztensét is. Egyöntetűen azt javasolták, hogy építsem fel a szedését, ne ész nélkül, C vitaminként szedjem, mert ez egy igenis komoly gyógyszer. De a nőgyógyász miért nem mondta??????

Szóval harmadik napja csak a felét veszem be, jobban is vagyok. Egy hét múlva megemelem az adagot.

Viszont, ami rettentően idegesít, az az, hogy az államon sorra érik egymást a buckák, muglik, ki minek nevezi….ezek olyan bőr alatti duzzanatok, amiknek nincs sárga közepük, ergo úgy, mint egy pattanást, kinyomni nem lehet…helyette viszont nagyok,és fájnak, hiába alapozom le, attól még kidudorodik, lassan nőni fog egy második/harmadik/ikszedik állam is….most kipróbálom, estére beborogatom egy kis kamillateával, hátha lejjebb húzza…

Akkor volt hasonló a bőröm, mikor még nem szedtem fogamzásgátlót, pff, 10 éve. Úgyhogy mostmár igazat adok azoknak, akik azt mondják, kell 3 hónap, hogy kiürüljön a szervezetből, akármilyen kevés hormont is tartalmaz….éppen 3 hónapja hagytam abba, és kijöttek ezek az izék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr786194964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása