HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Diagnózis (is)

2012.11.18. 20:26 *baboka*

Pénteken eljött velem a dokihoz Bú is.

Mostmár diagnosztizált PCOS-es és IR-es vagyok. Nem lepődtem meg, tudtam legbelül, hogy ez van. Minden tünet együttes megvolt ehhez (enyhe szőrösödés, policisztás petefészkek, inzulin-felszívódási problémák, ciklus-zavar), így ahelyett, hogy úgy, mint az első sokknál, sajnáltam volna magam, még erősebb lett az elhatározás bennem, a diéta és minden egyéb iránt, ami kell…nem csak a babához, bár nyilván az a legfontosabb, hanem magamért is.

Tudtam ezt már a gyanú felmerülése óta…nem hiába kezdtem 3 hete a 160 grammos szénhidrát-diétát, nem hobbiból tornázom hetente többször.

Jelenleg ez a helyzet, és ehhez kell alkalmazkodnom.

Volt 1-2 pont, ahol nem értettem a dokit, pl.megkérdezte komoly hangsúllyal: „Mennyire cél a baba?” – Hát basszus, azért vagyok itt, azért vetettem 2 héten belül 3x vért magamból, azért élek, szóval, nagyon.

A másik, mikor megkérdeztem, mennyi idő múlva lenne érdemes új vérképet csináltatni a hormonos és a cukros részekről, azt felelte, ennél a szindrómánál nem szoktak javulni az értékek. Na, ezt nehezebben fogadtam el, mint a bajomat magát. Nem értem, ha kezeljük, tartom a diétát, fogyok, akkor miért ne javulnának az eredmények??? Lehet, ennek nekimegyek majd 1 hónap múlva újra.

Felírta a Metformin Bluefish 1000 mg nevű tablettát, napi 1-et szedjek reggel, ez az inzulinháztartást hivatott javítani. Egy hónap szedés után menjek vissza, és – mivel nem szeretne esetlegesen feleslegesen hormonokkal tömni, saját elmondása szerint – csinálunk egy petevezető-átjárhatósági vizsgálatot. Jómúltkor Zs-nél csinálták, azt mondta, nem volt olyan vészes.

Mikor a férjemmel buszoztunk még odafelé, elénk ült le egy anyuka, egy pár hónapos kisbabával. Annyira édes, olyan igazán megdögönyözni, puszilgatnivaló kislány volt. Gagyogtam neki, ő meg csak nézett-nézett minket. Aztán azon kaptam magam, hogy folynak a könnyeim, és inkább az ablakon kifele nézek. Jövőre nekünk is lesz már egy ilyen kiscsajunk vagy kisfiúnk.

Mesélek kicsit a napom fénypontjáról…véletlenül összefutottunk Bözsiékkel a Lidl parkolóban. A szokásos protokoll köszönés, puszi után kérdeztem: „Naaa???” – belefeszültem teljesen, és féltem, hogy megint nem sikerült nekik. Bözsi meg: „Ühüühü”- és csak bólogatott. Óóó hát Istenem! Nagyon pici még, de él és létezik! Micsoda öröm, mennyi ima! Még csak pár napos, így halkan örülünk, de ha betölti a 12 hetet, hangosan gratulálunk majd!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr456194965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilaoo 2012.11.19. 04:05:09

ne keseredj el, nagyon sok szüléstörténetet olvastam, amelyben a nők szintén PCOSak voltak, és mégis lett kisbabájuk, van aki már a 4.babócával volt várandós :) és az ijesztgetésekkel ellentétben 1-2hónap alatt teherbe estek, azaz hamarabb mint én, pedig nekem nincs ilyen bajom. :] csak továbbra is állj pozitívan a dologhoz! tudom nem sokat ér, de én veled vagyok :>

baboka 2012.11.23. 18:56:32

Köszönöm lilaoo, aranyos vagy! :)
süti beállítások módosítása