HTML

Gyere baba, gyere! :-)

Friss topikok

  • oolilla: Szia! Te is tudod, hogy régóta olvasom a blogodat, már az eleje óta, szeretlek olvasni. Nemtudom,o... (2015.01.20. 12:23) Évvég-évkezdet
  • 00lila: Jocim is szenvedett már el hasonló/nagyobb sérüléseket. Hiába figyel az ember 0-24 a gyermekére, b... (2014.10.20. 00:27) Az első...
  • *baboka*: @00lila: Szia nagylány!:) Remélem jól vagytok a manóddal együtt! :) (2014.08.28. 10:53) Nyügi babám
  • *baboka*: Örülök, hogy velem maradsz ;) (2014.05.24. 11:07) 6 hetes kontroll babának és anyának
  • baboka: Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) (2014.05.20. 09:11) A kétágyas, a csecsemősök és egyáltalán

Lehúzós,negatívkodós,dokis

2013.01.09. 20:47 *baboka*

Kedves olvasóközönségem! Aktuális kiakadásomat olvashatjátok alább...bocsánat, hosszú.

Szóval, tegnap, felkészülve az összes kérdésemmel, nagy önbizalommal a fogyás és minden ajánlott dolog betartása miatt, elmentem a nőgyógyászhoz.

Ami engem borzasztóan zavar, az az, hogy minden egyes alkalommal azzal a kérdéssel kezdi:”Renáta…mennyire cél a teherbeesés?” És én mindig elmondom neki, hogy a LEGNAGYOBB. Mintha, 1-1 konzultáció között teljesen elfelejtene…

Vagy 20 percet bent voltam nála, annyi kérdésem volt.

- A Metet nem tudtam kezdetektől a felírt dózisban szedni, mert rosszul voltam tőle, de utánajártam és kiderült, hogy fel kellett volna építeni.

Válasz közönyösen: „Nagyon ritkán fordul elő rosszullét ilyen kis dózistól.” – Mivel láttam, hogy nem partner és felesleges erőltetnem, kérdőre vonnom, miért nem mondta, hagytam, csak annyit kérdeztem, emeljünk-e adagot, de nem kell.

- Érdemes lenne szednem a barátcserje kapszulát a peteérés elősegítése érdekében?

„Áhhh! Az felesleges. Nekem nem volt vele még jó tapasztalatom.”

- És esetleg ovulációs teszttel nézni?

„Áááááh, semmi értelme nincsen, csak kifizeti a sok pénzt érte. De hát Renáta….maga tudja….” nemtudombazdmegazértkérdezem

- Érdemes lenne-e elmennem endokrinológushoz is?

Hülyének lettem nézve, és magyarázta: „Renáta….én úgy hiszem, már említettem magának, hogy ez nem csak nőgyógyászati betegség, hanem belgyógyászati is. Az egy másik vonal. Én annyit tudok tenni a terhességéért, hogy ezen a területen rendben legyen. Az egy másik vonal….” – és szorgalmasan tárogatott. Az agyamat majd’ eldobtam!

- Akkor most mi a következő lépés?

„Volt spontán vérzés?”

- Nem volt a Norcolut óta, ami 70 napja volt…

„Meg kellene nézni a méhnyálkahártyát, várható-e spontán vérzés, ha nem, akkor megint Norcolut, majd utána Clostibegyt kúra, ami serkenti a peteérést. De ennek csak akkor van értelme, ha utána visszajön kontrollra.”

- Jó, akkor nézzük a nyálkahártyát most?

„Hát…..Renáta!” – megint tárogat, tűréshatáromon voltam. Felpattantam, elmentem a vetkőzőbe, és hüvelyultrahang. Esküszöm, úgy láttam, kevesebb cisztám van!

- Az lehet, hogy kevesebb a ciszta?

„Ááááááááá! Hát nézze meg…ez tele van, ez is tele van, méhkaptár-alakzatban helyezkednek el, áááá, ez itt végig, ez mind-mind az!!!” – oké, jól van, nyugalom, csak ne rúgd szájba, csak ne rúgd szájba….

„Egyébként a nyálkahártyája 5 mm-es, ami nagyon vékony, a vérzéshez legalább 8-10 mm kell. Norcolut.”

Öltözés után újravettük a menetrendet: Norcolut, a vérzés 2.napjától 5 napon át napi 1 Closti, és a 12-14.ciklusnapon kontroll. Erőteljesen hangsúlyozta, hogy „fogyás, fogyás, fogyás”.

- A múltkori alkalom óta fogytam 12 kilót.

„Hát…Renáta….” – tárogat. Köszi a dicséretet….

Meg kell nézni Bú termését is, majd jövő csütörtökön viszünk mintát a Life Centrumba, ott tudják ezt a spermavizsgálatot megcsinálni, és oda jelentkeztem be endokrinológushoz is. (Zs is oda jár, és nagyon dicsérte a doktornőt)

Összegezve a dolgokat, egyre nagyobbakat csalódok ebben a dokiban. Egyre pénz-szagúbb a dolog…számolhatott volna 5000-et (konzultáció 2000, 2 receptírás 2000, egyéb kiegészítő UH 1000) de ehelyett az ’Ultrahangos vizsgálat’ néven futó szolgáltatását számolta, ami 7000 Ft. Ügyes húzás. Hozzáteszem, a Met-et fel sem írta, mint utóbb kiderült, azért, mert azt a háziorvos is felírhatja.

Magyarázott még valami vérvételről, amire a szabályozás idéntől megváltozott és csak évi 4 alkalommal lehet csináltatni, és megmutatja az elmúlt 3 hónap vércukoreredményeit.

Unottan beszélt, mint akit nem is érdekel amit mondok vagy kérdezek. (jó, a kérdéseimre rendesen válaszolt) Folyton tárogatott, mintha magamnak kéne magamat diagnosztizálni, meggyógyítani, és mindent. Kár, hogy receptet nem írhatok fel magamnak…egy pozitív szava nem volt. Nem azt akarom, hogy hazudjon és csekély esélyekkel is kecsegtessen, de azt azért elvárom, hogy ha már ott hagyok nála egy rakat pénzt, normális hangnemben beszéljen velem, ne lenézően, mintha egy 2 évesnek gagyogna…egy fórumtárs szerint ki kellene zárnom az érzéseimet a dologból, tárgyilagosnak lenni. Ő pont félreértett, nem kell nekem, hogy megsimogassa a fejem, hogy ’jól van kislány, ügyesen fogysz, csak így tovább, fel ne add, nagyon jóóó’, nem tanárom, nem rokonom. De én az ő helyében odaböktem volna egy elismerő félmondatot.

Mikor mondtam neki, hogy mindent jegyzek naptárba:fogyókúrát, Met-adagot, vérzésmentes napok számát, akkor egyenesen szemberöhögött.

Másik dokihoz menni? Nem tudom…elölről kezdeni a magyarázást, elölről csinálni a vizsgálatokat, ő meg már úgy ahogy képben van…ezt a kört végigcsinálom vele, de ha tartja ezt a hangnemet, biztos, hogy megkérdezem, ugyan mi baja velem.

Számításaim szerint minimum 1 hónap, mire megyek hozzá, addigra érek a gyógyszeres kezelések végére. Remélem jó hírekkel mehetünk majd…spermák rendben, és biztos az endodoki is ír majd valami gyógyszert nekem.


1 komment

Címkék: nőgyógyász idegbaj

A bejegyzés trackback címe:

https://gurulyka.blog.hu/api/trackback/id/tr116194956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilaoo 2013.01.10. 05:22:05

elég bonyolult ez az egész :( de én bízom benne, hogy hamar rendbejössz odabent, és jöhet a baba! :) egyik ismerősöm (bár legszívesebben letagadnám :@) ma megy elvetetni a 10.hetes babáját. te jutottál eszembe róla tegnap mikor mondta. nem hogy ő szenvedne, és a te pocakodban lenne a babó! nem értem miért fordítva működik a természet, aki megérdemelné annak nehezen jön össze, aki leszarja az egészet és felelőtlen az egyből várandós lesz, aztán megöli a babát, akinek már dobog a pici szíve.. hányingerem van az ilyenektől :s továbbra is izgulok érted! kitartás! (a dokit meg rugdald párszor szájba ha nem viselkedik. na jó, csak vicceltem)
süti beállítások módosítása